Vevőszerzés

Megkeressük a vevőidet.

Az esetek többségében a cégvezetők úgy gondolják, hogy mindenki a vevőjük. Egész Magyarországot, sőt olykor az egész világot megcéloznák, mondván ha sok embernek hirdetünk, abból biztosan sok vevő is lesz. Ez sajnos nem így van! Fontos, hogy az a sok ember milyen ember… Egyszerű példán keresztül levezetve egy férfi dezodort nem hirdetsz nőknek. Tudom… ilyenkor jön az a hozzáállás, hogy azért kell a férfi dezodort nőknek hirdetni, mert majd a nők veszik meg a kedves barátjuknak/férjüknek/fiúgyermeküknek… De, inkább érdemesebb lenne szűkíteni a közönséget még jobban. Pl. célozzunk olyan férfiakra akik edzenek. A sportolás után úgyis használnak dezodort és az esetek többségében többször használják naponta, mint azok a férfiak akik nem edzenek. Tehát többet vásárolnak dezodorból, így nagyobb lesz a forgalmad. 🙂

A szűkítéssel pénzt takarítasz meg és biztosra mész a vevőszerzésben!

A példánál maradva nem 10 Millió embernek hirdetsz Magyarországon, hanem csak 950 ezernek (sportoló férfiak) és a kisebb szám mögött olyan emberek vannak, akiket sokkal nagyobb részben érint a terméked.

Vevőszerzés

 

Ebben segítünk mi a Vevőszerzéssel!
Felkeressük a célközönségedet és nem azokat, akikről te hiszed, hogy a célközönséged!

Kérdés esetén hívj bennünket vagy ide kattintva írj nekünk.

Vevőszerzés